Headkedaiwanita2u.gif
 
-
laman-utama.gif
 -
order-now.gif
 -
hubungi_kami.png
soalam_lazim.png
contoh_pembungkusan.png
 -

Untuk Bantuan :
Pn. Izan : 019-3874088
Email :
tanya@kedaiwanita2u.com

 -
Yahoo Messenger
-
Woman1.gif
Woman2-1.gif
Woman3-1.gif
Woman4.gif
Woman5-1.gif
Woman6.gif
Woman7-1.gif
Woman8.gif
Woman9.gif
-

aurawhite.png

AURA WHITE GLUTA COLLAGEN
HARGA RM150.00
POSLAJU PERCUMA

ORDER DAN PERTANYAAN
WHATSAPP/SMS 019 3874088 

Berita baik buat semua peminat gluta!!!
Kandungan gluta tertinggidalam bentuk minuman jus yang sangat sedap
dan paling selamat.
Boleh diminum oleh ibu mengandung dan juga menyusukan baby.

Minuman gluta collagen yang merupakan buatan MALAYSIA,
yang semestinya ada sijil HALAL Jakim,
dan kelulusan KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA.

Anda tidak perlu lagi ragu-ragu untuk mengambil gluta dari luar
yang tidak diyakini halal dan keselamatannya.
Kini jelas lagi nyata lagi TERBUKTI bahawa AURA WHITE  GLUTATHIONE COLLAGEN 
adalah HALAL, lulus KKM, dan paling penting SANGAT BERKESAN.

 KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN

- 50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2
- memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
- menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
- mengurangi kedutan dan garis2 halus
- mengecilkan pori2 kulit
- menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
- meningkatkan sistem imunisasi badan
- mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
- mengatasi masalah jerawat dan jeragat
- mengurangi sakit radang/sendi
- mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
- sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
- membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
- mengurangi kolesterol
- menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
- meningkatkan kualiti tidur
- sesuai untuk lelaki dan wanita

Diformulasikan dengan teknologi Jepun dengan gabungan hydrolyzed tilapia kolagen,
L-glutathione,vitamin C ,triple stem cell phytocelltec dari tomato,epal & roselle,
hyaluronic acid dengan bahan semulajadi lain seperti  zat lemon,turnip, strawberi,
maquiberry, papaya,  sarang burung, astaxanthin dan  pinebark dimana ia bertindak
TIGA KALI GANDA mencerahkan kulit dan membaiki struktur sel kulit kesan ketara
 HANYA SELEPAS  14 HARI !!

 Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:

a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg

b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan.
Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam.
Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan,
jadi minum banyak2 sikit..hehe..
(air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi
nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin.
Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung..
sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi,
kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet.
Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan.
Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk,
cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat,
tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari..
proses penuaan juga berlaku setiap saat.
Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup,
proses itu semua dapat dilambatkan..
Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus,
sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah,
kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari..
Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi
jika sebulan tak mandi?

Cara Minum Aura WHite GLUTA COLLAGEN
 1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang..

2) Bancuh menggunakan air mineral / plain water biasa..
Tidak di galakkan bancuh menggunakan air panas kerana di khuatiri
zat-zat aktif akan mati dan hilang

3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi,
teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein
mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4) WAJIB minum air masak / mineral / plain water
sekurang-kurangnya 3-5 liters sehari untuk kadar serapan
yang cepat dan kesan yang pantas. Minumlah sediki2 dengan
 kadar yang cepat..

5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah
semasa perut kosong.Di nasihatkan ambil pada
waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur
(2 jam selepas makan malam)

SESUAI UNTUK :-
- Lelaki dan Perempuan
- Boleh diambil oleh wanita dalam tempoh period
- Boleh diambil oleh ibu mengandung (Kandungan 4 bulan ke atas)
- Boleh diambil seawal umur 14 tahun keatas.

KANDUNGAN 1 TIN  
400 Gram (Untuk Kegunaan Selama 2 Bulan)

 

aura_white_testimoni3.jpg
 

 

 

aura_white_testimoni_2.jpg
 

 

 

aura_whiye_testimoni.jpg